Fóra Livechaty.cz Live video chat studia, livechaty a videochaty v ČR a SR Řešení technických problémů VAROVÁNÍ: Support LiveJasmin (neodbornost a arogance)

VAROVÁNÍ: Support LiveJasmin (neodbornost a arogance)

VAROVÁNÍ: Support LiveJasmin (neodbornost a arogance)

Hodná_holka
Junior Member
9
2011-10-07, 12:30:51
#1
Ahoj,
rád bych upozornil všechny lidi, kteří pracují na LiveJasmin, aby si dávali pozor na jednání supportu. Support toho serveru je dobrý tak akorát na změnu bankovních údajů a a na administrativní činnost.

Pokud se na ně obrátíte s technickým problémem (a to je jich na jasmíně dost) nejen že Vám začnou radit úplné hlouposti, ale začnou z vás dělat doslova idioty. Jejich support nemá žádné technické oddělení - operátoři jsou zřejmě univerzální a jednají dle předpřipravených scénářů.

Software jejich livechatu je nejenom nestabilní, ale především nekompatibilní - nebál bych se říci, že zřejmě záměrně.

Známe a neřešené problémy softwaru Performer Optimum:

Nekompatibilita s prohlížečem Mozilla Firefox 3.6 a Internet Explorer 8 +
Prohlášení o nekompatibiltě vyšlo v březnu roku 2010. Objevilo se v novinkách na serveru. Support zde radil downgrade na verzi 3.5. Po dvou měsících hláška záhadně zmizela a není ani v archivu. Software však stále kompatibilní není.

Nekopatibilta s Adobe Flash Player 10
Support přiznává nekompatibilitu, nedočte se o ní ale ve FAQ ale v nápovědě pro membery k funkci C2C. Doporučují downgrade na verzi 9.5

Zamrzání softwaru na VIP chatu.
Stává se vám, že po 2 minutách member přestane záhadně odepisovat, vy své video stále vidíte. Member je stále v místnosti a vy máte radost z 45 minut dlouhého privátu. Najednou máte negativ na zdi a ve statistikách 2 minutky VIP. Tak to je prosim normální...

Nekompatibilita se střihovýma kartama.
Máte kameru napojenou na střihovku a stává se vám, že ve Flash Playeru vidíte obraz, ale v softwaru jasmíny ne? Normálka. Dle mých testů podporuje Performer Optimum pouze WLC kamery- tedy kamery, které vám Windows detekuje jako webku. Že by to nejak souviselo s tím, že na jasmíně si můžete skrze jejich obchodního partnera - firmu Logitech zakoupit "kvalitní webku"?
Hodná_holka
2011-10-07, 12:30:51 #1

Ahoj,
rád bych upozornil všechny lidi, kteří pracují na LiveJasmin, aby si dávali pozor na jednání supportu. Support toho serveru je dobrý tak akorát na změnu bankovních údajů a a na administrativní činnost.

Pokud se na ně obrátíte s technickým problémem (a to je jich na jasmíně dost) nejen že Vám začnou radit úplné hlouposti, ale začnou z vás dělat doslova idioty. Jejich support nemá žádné technické oddělení - operátoři jsou zřejmě univerzální a jednají dle předpřipravených scénářů.

Software jejich livechatu je nejenom nestabilní, ale především nekompatibilní - nebál bych se říci, že zřejmě záměrně.

Známe a neřešené problémy softwaru Performer Optimum:

Nekompatibilita s prohlížečem Mozilla Firefox 3.6 a Internet Explorer 8 +
Prohlášení o nekompatibiltě vyšlo v březnu roku 2010. Objevilo se v novinkách na serveru. Support zde radil downgrade na verzi 3.5. Po dvou měsících hláška záhadně zmizela a není ani v archivu. Software však stále kompatibilní není.

Nekopatibilta s Adobe Flash Player 10
Support přiznává nekompatibilitu, nedočte se o ní ale ve FAQ ale v nápovědě pro membery k funkci C2C. Doporučují downgrade na verzi 9.5

Zamrzání softwaru na VIP chatu.
Stává se vám, že po 2 minutách member přestane záhadně odepisovat, vy své video stále vidíte. Member je stále v místnosti a vy máte radost z 45 minut dlouhého privátu. Najednou máte negativ na zdi a ve statistikách 2 minutky VIP. Tak to je prosim normální...

Nekompatibilita se střihovýma kartama.
Máte kameru napojenou na střihovku a stává se vám, že ve Flash Playeru vidíte obraz, ale v softwaru jasmíny ne? Normálka. Dle mých testů podporuje Performer Optimum pouze WLC kamery- tedy kamery, které vám Windows detekuje jako webku. Že by to nejak souviselo s tím, že na jasmíně si můžete skrze jejich obchodního partnera - firmu Logitech zakoupit "kvalitní webku"?

barunka
Junior Member
31
2011-10-21, 15:42:48
#2
Maximálně souhlasím, supporti na jasmíně jsou uplně ale opravdu uplně nahovno. Kolikrát jsem něco potřebovala a než jsem se dopracovala výsledku tak to teda bylo něco.
barunka
2011-10-21, 15:42:48 #2

Maximálně souhlasím, supporti na jasmíně jsou uplně ale opravdu uplně nahovno. Kolikrát jsem něco potřebovala a než jsem se dopracovala výsledku tak to teda bylo něco.

Cinnamon
Member
89
2011-10-22, 09:31:29
#3
Já poprvé byla stejného názoru, ale musím říct, že support mi téměř vždy byl ochoten pomoci, řešili se mnou problém jednou i 2 h, jsou vstřícní a slušní. Jeden mi našel závadu v pc , díky které jsem měla problém a odstranil. Sice vždycky když je jdu žádat o radu se dopředu děsím, jak dlouho to bude trvat, někdy jim trvá i 10 min než odpoví. Ale nemůžu so zatím stěžovat.
Cinnamon
2011-10-22, 09:31:29 #3

Já poprvé byla stejného názoru, ale musím říct, že support mi téměř vždy byl ochoten pomoci, řešili se mnou problém jednou i 2 h, jsou vstřícní a slušní. Jeden mi našel závadu v pc , díky které jsem měla problém a odstranil. Sice vždycky když je jdu žádat o radu se dopředu děsím, jak dlouho to bude trvat, někdy jim trvá i 10 min než odpoví. Ale nemůžu so zatím stěžovat.

juliarobert
Junior Member
1
2012-12-31, 12:35:35
#4
Zajímavé informace. Líbí se mi vaše téma. Díky za sdílení.

cheap bomber jackets cheap bomber jackets
cold weather riding gear motorcycle cold weather riding gear motorcycle
juliarobert
2012-12-31, 12:35:35 #4

Zajímavé informace. Líbí se mi vaše téma. Díky za sdílení.


cheap bomber jackets cheap bomber jackets
cold weather riding gear motorcycle cold weather riding gear motorcycle

Uživatel(é) prohlížející tohle téma:
 1 host(ů)
Uživatel(é) prohlížející tohle téma:
 1 host(ů)