VAROVÁNÍ: Support LiveJasmin (neodbornost a arogance)
VAROVÁNÍ: Support LiveJasmin (neodbornost a arogance)
Ahoj,
rád bych upozornil všechny lidi, kteří pracují na LiveJasmin, aby si dávali pozor na jednání supportu. Support toho serveru je dobrý tak akorát na změnu bankovních údajů a a na administrativní činnost.
Pokud se na ně obrátíte s technickým problémem (a to je jich na jasmíně dost) nejen že Vám začnou radit úplné hlouposti, ale začnou z vás dělat doslova idioty. Jejich support nemá žádné technické oddělení - operátoři jsou zřejmě univerzální a jednají dle předpřipravených scénářů.
Software jejich livechatu je nejenom nestabilní, ale především nekompatibilní - nebál bych se říci, že zřejmě záměrně.
Známe a neřešené problémy softwaru Performer Optimum:
Nekompatibilita s prohlížečem Mozilla Firefox 3.6 a Internet Explorer 8 +
Prohlášení o nekompatibiltě vyšlo v březnu roku 2010. Objevilo se v novinkách na serveru. Support zde radil downgrade na verzi 3.5. Po dvou měsících hláška záhadně zmizela a není ani v archivu. Software však stále kompatibilní není.
Nekopatibilta s Adobe Flash Player 10
Support přiznává nekompatibilitu, nedočte se o ní ale ve FAQ ale v nápovědě pro membery k funkci C2C. Doporučují downgrade na verzi 9.5
Zamrzání softwaru na VIP chatu.
Stává se vám, že po 2 minutách member přestane záhadně odepisovat, vy své video stále vidíte. Member je stále v místnosti a vy máte radost z 45 minut dlouhého privátu. Najednou máte negativ na zdi a ve statistikách 2 minutky VIP. Tak to je prosim normální...
Nekompatibilita se střihovýma kartama.
Máte kameru napojenou na střihovku a stává se vám, že ve Flash Playeru vidíte obraz, ale v softwaru jasmíny ne? Normálka. Dle mých testů podporuje Performer Optimum pouze WLC kamery- tedy kamery, které vám Windows detekuje jako webku. Že by to nejak souviselo s tím, že na jasmíně si můžete skrze jejich obchodního partnera - firmu Logitech zakoupit "kvalitní webku"?
Já poprvé byla stejného názoru, ale musím říct, že support mi téměř vždy byl ochoten pomoci, řešili se mnou problém jednou i 2 h, jsou vstřícní a slušní. Jeden mi našel závadu v pc , díky které jsem měla problém a odstranil. Sice vždycky když je jdu žádat o radu se dopředu děsím, jak dlouho to bude trvat, někdy jim trvá i 10 min než odpoví. Ale nemůžu so zatím stěžovat.
Zajímavé informace. Líbí se mi vaše téma. Díky za sdílení.