Fóra Livechaty.cz

Úplná verze: VAROVÁNÍ: Support LiveJasmin (neodbornost a arogance)
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Ahoj,
rád bych upozornil všechny lidi, kteří pracují na LiveJasmin, aby si dávali pozor na jednání supportu. Support toho serveru je dobrý tak akorát na změnu bankovních údajů a a na administrativní činnost.

Pokud se na ně obrátíte s technickým problémem (a to je jich na jasmíně dost) nejen že Vám začnou radit úplné hlouposti, ale začnou z vás dělat doslova idioty. Jejich support nemá žádné technické oddělení - operátoři jsou zřejmě univerzální a jednají dle předpřipravených scénářů.

Software jejich livechatu je nejenom nestabilní, ale především nekompatibilní - nebál bych se říci, že zřejmě záměrně.

Známe a neřešené problémy softwaru Performer Optimum:

Nekompatibilita s prohlížečem Mozilla Firefox 3.6 a Internet Explorer 8 +
Prohlášení o nekompatibiltě vyšlo v březnu roku 2010. Objevilo se v novinkách na serveru. Support zde radil downgrade na verzi 3.5. Po dvou měsících hláška záhadně zmizela a není ani v archivu. Software však stále kompatibilní není.

Nekopatibilta s Adobe Flash Player 10
Support přiznává nekompatibilitu, nedočte se o ní ale ve FAQ ale v nápovědě pro membery k funkci C2C. Doporučují downgrade na verzi 9.5

Zamrzání softwaru na VIP chatu.
Stává se vám, že po 2 minutách member přestane záhadně odepisovat, vy své video stále vidíte. Member je stále v místnosti a vy máte radost z 45 minut dlouhého privátu. Najednou máte negativ na zdi a ve statistikách 2 minutky VIP. Tak to je prosim normální...

Nekompatibilita se střihovýma kartama.
Máte kameru napojenou na střihovku a stává se vám, že ve Flash Playeru vidíte obraz, ale v softwaru jasmíny ne? Normálka. Dle mých testů podporuje Performer Optimum pouze WLC kamery- tedy kamery, které vám Windows detekuje jako webku. Že by to nejak souviselo s tím, že na jasmíně si můžete skrze jejich obchodního partnera - firmu Logitech zakoupit "kvalitní webku"?
Maximálně souhlasím, supporti na jasmíně jsou uplně ale opravdu uplně nahovno. Kolikrát jsem něco potřebovala a než jsem se dopracovala výsledku tak to teda bylo něco.
Já poprvé byla stejného názoru, ale musím říct, že support mi téměř vždy byl ochoten pomoci, řešili se mnou problém jednou i 2 h, jsou vstřícní a slušní. Jeden mi našel závadu v pc , díky které jsem měla problém a odstranil. Sice vždycky když je jdu žádat o radu se dopředu děsím, jak dlouho to bude trvat, někdy jim trvá i 10 min než odpoví. Ale nemůžu so zatím stěžovat.
Zajímavé informace. Líbí se mi vaše téma. Díky za sdílení.